تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 16:29
کد خبر : 5369

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه منصوب شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه منصوب شد.

ایرج عرب امروز با صدور حکمی، علیرضا اشرف را به عنوانمدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری جام سبز؛ اشرف دارای مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران است و فعالیت رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری خود را از تابستان سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و سابقه فعالیت به عنوان خبرنگار، دبیر و سردبیر در

ایرج عرب امروز با صدور حکمی، علیرضا اشرف را به عنوانمدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری جام سبز؛ اشرف دارای مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران است و فعالیت رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری خود را از تابستان سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و سابقه فعالیت به عنوان خبرنگار، دبیر و سردبیر در خبرگزاری‌های معتبر کشور را دارد.

دوره بین‌المللی و روزنامه‌نگاری ورزشی در چین، دوره مدیریت ساختاری فوتبال و مدیریت و بازاریابی محتوا، از دوره‌هایی است که وی پشت سر گذاشته است.

در حکم صادره؛ هماهنگی کامل با خط مشی و سیاست‌های رسانه‌ای مدیریت روابط عمومی باشگاه، هماهنگی کامل و تعامل با مدیریت تیم در انجام امور محوله، هماهنگی مطلوب، دو سویه و مناسب خبری با نمایندگان رسانه‌ای و تسریع و ساماندهی امور خبری تیم فوتبال باشگاه از مواردی هستند که با توجه به تجارب و تخصص مدیر رسانه‌ای جدید تیم در حوزه رسانه و فوتبال، مورد تاکید قرار گرفته است.

 

 

 

ایرج عرب امروز با صدور حکمی، علیرضا اشرف را به عنوانمدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری جام سبز؛ اشرف دارای مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران است و فعالیت رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری خود را از تابستان سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و سابقه فعالیت به عنوان خبرنگار، دبیر و سردبیر در خبرگزاری‌های معتبر کشور را دارد.

دوره بین‌المللی و روزنامه‌نگاری ورزشی در چین، دوره مدیریت ساختاری فوتبال و مدیریت و بازاریابی محتوا، از دوره‌هایی است که وی پشت سر گذاشته است.

در حکم صادره؛ هماهنگی کامل با خط مشی و سیاست‌های رسانه‌ای مدیریت روابط عمومی باشگاه، هماهنگی کامل و تعامل با مدیریت تیم در انجام امور محوله، هماهنگی مطلوب، دو سویه و مناسب خبری با نمایندگان رسانه‌ای و تسریع و ساماندهی امور خبری تیم فوتبال باشگاه از مواردی هستند که با توجه به تجارب و تخصص مدیر رسانه‌ای جدید تیم در حوزه رسانه و فوتبال، مورد تاکید قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.